GLAD MIDSOMMAR

kul att se att ni faktiskt läser än fast jag är sveriges ungefär tråkigaste människa i nuläget. all min tid går åt körkortet typ, och imorgon klockan 7 börjar jag jobba också. känns lite sisådär, men jag är överlycklig över att jag är ledig storumandagarna eftersom jag var 1000% säker att jag jobbade. är så jävla taggad på att tatuera mig så det är inte klokt. vet vart jag ska göra och ungefär hur men alla detaljer är inte riktigt helt hundra ;) men så småningom kommer den att sitta på sin plats!! 
börjar ju som sagt jobba imorgon så den här kvällen tror jag kom att suga vääldigt mycket. plus att alla kompisar, oskar, elin, robin har andra planer så jag kommer väl ungefär sitta någonstans och ruttna för mig själv.
nej  ruttna kommer jag väl inte att göra men såå himla kul kommer det inte att bli, och jag hoppassannerligen att ni får en mer spännande kväll än vad jag kommer att få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0