I'TS SOMETHING ALLRIGHT

allt rullar på. kan inte beskriva hur otroligt skönt det är att ha det där jäkla kortet, men samtidigt känns det
så jäkla konstigt och jag är så fruktansvärt ovan. men, kan inte klaga ;)
första kvällen så drog jag emelie emelie diana och oskar ut och ragga men vår lilla stad är ju inte så imponerande och mycket folk var det inte ute heller. men igår så for jag jennifer anna emelie emelie sandra och rasha ner på hedluna avan och vi köpte med oss jordgubbar, vindruvor, melon, godis, dricka osv och spelade spel och sånt. sen en stund innan vi for så tog jag och emeliesarna ett kvällsdopp. det var sjuukt varmt i vattnet!
sen for vi och då blev det raggen och sen for vi hem. älskar sånna här sommarkvällar, och självklart ska jag ju alltid glömma min kamera! och sist men inte minst så fick jag 3 presenter igår av ulf och anna för att jag tagit körkortet.. tur jag har söta svärföräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0