HE E BA Å BIT IHOP

på riktigt,  det känns fan inte bra att sitta hemma medans typ alla jag känner är och roar sig i åsele.
tanken på mitt schema den här helgen får mig typ att vilja gå och skära mig, det är fan sant :p frågade typ nästan alla på hela skytten men ingen ville byta med mig, och eftersom jag tydligen inte får ta ledigt så då fick jag ju va hemma istället. menmen, sånt är livet. så är det att bli vuxen och måsta ta ansvar ;) får väl tänka så att på löningsdagen så är det jag som mår! nu tror jag jag ska beställa hem lite kläder, he på en bra film, och försöka få tankarna åt nått annat håll istället för att sitta här och deppa.. ha en bra kväll!

har ju nils iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0