DAY BREAK

har rast från halv 1 till halv 5 nu så det känns skönt. känns dock inte lika skönt att fara tillbaka och jobba ikväll.. men rätt vare ä så är den här dagen slut och sen jobbar jag imorgon 7-17, sen en heel ledig vecka framför mig! ;) Iallafall, kanske ska berätta om jag och annas impulsivresa igår till åsele. anna slutade vid 9 sen kom hon förbi mig och eftersom vi inte hade nå bättre för oss så bestämde vi att vi skulle dit en sväng. vi for till anna, sen tankade vi jettan, sen ringde elin och sa att vi skulle ta jonathans passat  för att dom skulle åka med oss. så det var skönt att få köra den ist för jettan. vid 11 typ var vi framme och de var mycke folk överallt. på vägarna, i skogen, på broräcket, ja överallt, men inte en käft man kände igen typ. träffade anton och christoffer som fick ragga runt med oss litegrann sen for vi förbi på trillen men där vare ju inte heller någon. fick tvinga ut jennifer för att gratta henne och se i vilket skick hon var ;)
  än fast vi kom hem vid 2 och det var jääävligt tungt att kliva upp imorse, så var det ändå värt det. vi hade ju inget bättre för oss så. men jag kan ju lova att det ska bli gudomligt att få vik in åren ikväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0