CARA CARA MIA

har haft en sjukt rolig helg! på fredag tog vi det ganska lugnt för vi kom dit så pass sent. men på lördag så började vi dagen med att gå på marknan, åka karuseller osvosv. sen så blev det en lång dusch och ungefär 2timmars lång tillfixning med diana elin mamma mfl å nån cider på de :) sen vart det grillning med en massa trevligt folk, husvagnshäng, dansgala me emelie och en massa annat.
och nu vet jag att ni kommer att bli sur, men faktiskt var det så att jag och emelie fick sjunga med självaste måns zelmerlöv!!!! kan ni fatta?! ;) hahaha! vi stod längst fram och trängdes med en sur jävla kärring sen först så gick han emot emelie och sjöng till henne, sen lånade han elins solglasögon ett tag och sen hoppade han ner från scenen och gav jag och emelie micen. i efterhand kom jag på att kanske största delen av storuman hörde oss, men de vare värt. taack alla för en underbar helg!!



Kommentarer
Postat av: emelieeee

bästa!!

2011-07-05 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0