00:34

tjenahallu
Förlåt att jag inte skriver så ofta som jag egentligen vill men ja ha int orken. Men de e väl för detsamma för jag
är imponerad om någon ens orkar följa den här otroligt tråkiga bloggen.
Kan berätta att jag och oskar var ute på en skidtur igår. Vet inte vad som flög i oss men vi tog med oss lillbosse och åkte iväg. Det gick bra änfast jag ramlade två gånger. En gång var för att jag skulle åka i en jättebrant backe och när jag väl fått upp farten sprang bosse mitt framför mig och stannade så jag fick kasta mig åt sidan :p
Andra gången var när jag skulle över en liten bro som var jättehalkig och jag åkte baklänges och slog knä,
men annars gicke väl!
Sen så idag har jag shoppat. Hitta inga kläder så det blev en concealer, en ögonskugga och två nagellack istället.

                                                               (inte mina naglar!)

Ikväll åt jag hos älskling ännu en dag sen for jag hem och sminka mig sen for jag och emelie iväg till anna.
Där såg vi lite let's dance, pratade, kollade på gamla bilder och lyssnade på gammal musik :)
Sen så hängde vi på jennifer och Diana som va ute och körde , och nu sitter jag här och väntar på oskar.
Har kommit på att husmans med hushållsost och mjölk är ungefär det godaste jag vet.
Mmmmmmmmm mmmmmm mmmmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0