Dag 29 - En nytagen bild på mig och tio faktapunkter om mig



• Heter Malin Josefine From
• Går OP2 i Lycksele
• Älskar att somna till ljudet av regn
• Sova och mat är mina största passioner
• Får panik när folk ska vara och röra mig i håret, kan inte förstå hur folk kan tycka det är så himla skönt!?!
• Har ett ganska stort födelsemärke på magen som liknar Sverige
• Min stora dröm är typ att kunna sjunga som Celine Dion, skulle typ kunna dö för de !
• Hatar när mitt rum är stökigt, kan börja tokstäda typ jättesent bara för sluta tänka på det
• Är väldigt lättroad och om jag tycker någonting är riktigt roligt kan jag sitta som en idiot hela dagen och
flina för mig själv och tänka på det.
• Har en pojkvän som jag älskar över allt annat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0