Dag 17 - Mitt favoritminne

Att välja ut ett är inte så himla enkelt men jag kan ta ett som ligger mig väldigt varmt om hjärtat.
Det var på min och oskars 2månadersdag, det var ju i början och vårat datum var verkligen något speciellt, fast det är det ju än men ni fattar :)
Ja men iallafall då sa jag till oskar att vi skulle fara på ica och köpa nått gott för vi skulle typ se en film eller nått, men han ville som inte han sa att vi skulle fara hem direkt. Men vi for på ica och köpte nå saker sen for vi hem till han,och just innan vi skulle he på filmen gick han iväg ett tag och jag tänkte men vart fan for han?
Men då kommer han tillbaka efter en stund med en tallrik där det var ett hjärta av chokladbollsdeg och på det stod det; 2 månader och ett hjärta runt med pärlsocker
Jag brukar tänka tillbaka på det ibland och jag blir så glad för han var så himla söt och jag är så glad att jag har han :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0