17:47

klev upp sent idag, men snart varte bestämt att jag och oskar skulle följa elin jonathan och robin skulle fara iväg till tannträske och grilla, åka skoter osv. Det var trevligt men det vart mycke kallare när vi kom dit, sen hade vi inte med oss något att sitta på och någon eld fick vi inte upp heller så vi for hem ganska snabbt, men ändå skönt att komma ut lite :)
Nu håller vi på att laga smördegsinbakad fläskfilé med potatisgratäng, gud så gott det ska bli har inte ätit sen 11-12 typ!Och ikväll har jag då inga speciella planer heller. Vi ska nog bara mysa här på jonsta, spela något spel och typ se fångarna på fortet :)

Och förlåt att jag aldrig har några roliga bilder att bjuda på men jag ska ta me i kragen och fixa min kamera och leta upp laddarn;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0