Weeping willows - Blue and alone

Nu sitter jag och fikar, och väntar på att håret ska torka lite mer så jag kan sätta in löshåret någongång.. kör på lockigt idag, intresseklubben ja vet men jag är ju typ klar och jag börjar inte förns 10 över 10 så jag ha inge bättre för mig....
Igår blev klädbytet äntligen av och helvete va roligt det var =) Alla la ut sina kläder i en del av rummet sen lotta vi om vem som skulle börja, sen fick man ta ett plagg var i sin ordning tills kläderna var slut. Jag är då jävligt nöjd! Fick med mig en klänning, tre tunikor, två jeansleggings, en ucla-tjocktröja, en kofta, en t-shirtar och två linnen. Och allt för nånting som bara ha lega i garderoben och skräpa ;D


inte riktigt så men nått i den stilen , ha en bra dag =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0