Man kan inte annat än älska fredagar!!

Jag hann inte skriva någonting igår men pappa fyllde ju år så jag umgicks mest med familjen och så,
sen tränade jag på svenskaredovisningen jag gjorde bort idag!
Kom iallafall just in, har varit och storhandla mat med pappa så snart ska jag börja göra fajitas, någon typ av kycklingtacos, gud så gott det ska bli.
Ikväll ska jag umgås med älskling som kommer hem snart så just nu kan det inte bli så mycket bättre =)

Mitt horoskop för idag
Tur: knappast någon vinst i spel idag
Hälsa: Vädret påverkar din hälsa mer än vanligt. Du bör därför vara extra försiktig, och sova och äta ordentligt.
Ekonomi: Pengar, om än bara en liten summa, kan komma dig till dels idag. Det kan gälla ett arv
Arbete: Dagen kan bjuda på extra många arbetsuppgifter. Gör så mycket du hinner men det finns ingen anledning att du sliter ut dig
Kärlek: Sannolikheten är ganska stor att hela dagen kan gå i kärlekens tecken. Om du försöker att följa dina impulser så kan mycket trevligt hända
Relationer: Vissa av dina vänner kan idag visa upp ett dåligt humör och detta kan lätt smitta av sig. Det är kanske bäst om du försöker hålla dig litet för dig själv

Lät väl hyffsat men kan väl inte riktigt hålla med om allt men jaja.
Ha en bra fredagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0