Friday i'm in love!

Våra lärare måste vara de bästa, iallafall ibland! Vi får styra våra lektioner så de passar oss bättre, till exempel som när jag ska till umeå vissa fredagar brukar de alltid gå bra att tex göra bort engelskan på lunchrasten så att jag kan komma iväg tidigare eller rent av ta en tidigare buss =)
Så 4 åker jag iväg till umeå. Men jag gruvar mig redan för det brukar alltid vara så förbannat mycket folk på fredagar, både på busstation och på bussen.

Och som alltid så missar jag när det händer någonting. Ikväll ska alla tjejerna ha myskväll hos Emelie och jag kan inte vara där :( Det är det jag hatar med distans-förhållande.. Men man kan ju inte dela sig i två så ni få ha det så roligt brudar, vi får göra någonting i veckan kanske :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0