TAKE A BREATH, TAKE IT DEEP

Har varit och simmat med sandra. Hur skönt som helst var det men är helt slut i kroppen nu känner jag. Så ingen långis med Nils idag ;) Annars så har ganska fullt upp just nu. Eller inte bara ganska, mycket! Det är uppgift på uppgift, redovisning på redovisning. Nu ska jag roa mig med att träna på mitt svenska b nationella tal. Och på torsdag så har vi pa-redovisningen för 1orna och 2orna. Inte sådär jättekul, men nu är det ju bara 1 och en halv skolvecka kvar så det ska jag nog klara av. Förhoppningsvis ;) Förutom allt i skolan så är det ganska som vanligt. Har en julklapp kvar och jag vet vad jag ska köpa så ingen panik över det. Nyårsklänningen är också kirrad så ingen typiskt vad-fan-ska-jag-ha-på-mig-på-nyår hysteri.Så det känns skönt hihi! Ne nu måste jag återgå till att vara en duktig tjej, så vi hörs pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0