avsluta meningen

När jag käkar - käkar jag oftast för mycket
Om jag skulle ta en piercing - så skulle det nog bli ett till i örat
Idag så är det - måndag...........
I morgon så ska jag  - vakna halv 8
Min pappa är - skoter/jaktochfiske tokig
Om mamma skulle dö - skulle jag ungefär dö
Jag tycker inte om att - vakna en måndagsmorgon
Så fort jag vaknar så - blir sängen skönare och skönare
Det pinsammaste som hänt är - när jag och emelie vann låt-skrivar-tävlingen
När jag dör - vill jag känna mig nöjd över mitt liv :)
Det bästa med läsk är - att det bara är cola, trocadero och portello som är riktigt gott
Jag älskar sommarlovet för att - solen skiner och grabbarna glider! 
Disney är - så jävla bra
Sex före äktenskapet är - helt okej
Jag tycker att godis - är överskattat! Tacka vet jag choklad och saltlakrits!
Jag tycker att homofober - kan gå och bada
Mitt täcke är så himla - tunnt, vill ha ett tjockare!
Om 6 månader - har jag körkorte ;)
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0