16:16

Visste du..
att jag vill ha - pengar

att min senaste kyss - var imorse
att jag lyssnar mest på - musik

att jag pratar - för fort
att jag inte gillar - att vara ifrån oskar
att min första riktiga kyss - var helt betydelselös
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen
att kärlek är - fint
att jag gillar att - va med mina kompisar
att jag aldrig kommer att - flytta till irak
att jag är hemligt förälskad i -  mat och oth
att sist jag grät var - i torsdags
att min mobiltelefon är - gammal och ja vill ha en ny nu!
att när jag vaknar på morgonen -  tänker jag; satan!
att innan jag går och lägger mig - måste jag stänga mina garderobsdörrar och släcka lyset i hallen
att idag har jag - sagt hejdå till älskling, sen bara vart i skolan
att jag just nu tänker på - att jag fördriver tiden medans jag vänta på mat
att i morgon kommer jag - ha en jävla massa lektioner
att jag hoppas - det blir som jag vill..

Har du:
Någon som förstår dig? När det gäller vissa saker kanske
Någon som du saknar?  Japp.
Någon som du hatar? Hata är ett starkt ord!
Vem kramade dig senast? oggieboy
Vem pussade dig senast?  oggieboy
Vem ringde dig senast?  mamma
Vem ringde du senast? oggieboy
Vem var hemma hos dig senast? oggieboy
Vem var du hemma hos senast? oggieboy
Har du några kärleksproblem? nje.
Har du pratat med någon idag? Ja
Har du gråtit idag? nopes
Har du skrattat idag? jadå

Jag:
Är singel? Nej
Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? jajemen
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej
Skrattar åt dina egna skämt? typ alltid
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? japp

Har du:
Piercingar?  näsan och örona!
Syskon? 2
Jobb? Nej
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? typ när ja va sur när ja va liten nångång :P
Färgat håret? ja
Bra självförtroende?  inte direkt
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja, klart
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? jo
Somnat i skolan?  Ja, men på en rast
Brutit ett ben? Nej :D
Tappat bort mig i min hemstad?Förut en gång ;p
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? distansförhållande.
Smugit ut utan lov? japp, elins brandstege u know ;)
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? ja, eller till halv 5
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll?nej
Blivit generad inför folk? Jo
Varit kär i någon utan att säga det till personen?-
Ätit musslor?  nej urs å fyfan de vill ja inte!
Varit på en festival? jamaan
Haft ett förhållande i under en månad?  när ja va liten ;p
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? inte menat, men ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? tills ja få pengar
Ska du göra i helgen?  vet inte än!
Har du för kläder på dig? underkläder jeans linne och kofta
Gjorde du igår? va me oskar, fira bror min, åt palt
Ska du göra i sommar? Den här sommarn är ju över nu men nästa år blire utlande joooordu! ;)
Åt du senast? kyckling och sallad
Har du för mobil? nokia
Köpte du senast? två armband och örhängen
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? få panik

Vem/vilka:
Slog du senast? vet intä
Fick du sms från senast? oskar
Pratade du med? mamma
Skulle du kunna göra allt för? ingen kan göra allt
Var du med senast av det motsatta könet? oskar
Kan du lita på mest? jag vet fan inte
Vet mest om dig? jag
Sov du tillsammans med senast? oskar

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej
Kan du hjula?  ja fd chearleader ju ;)
biter du på naglarna? nej
Är du EMO?nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon?kläder, utlandsredor, telefon, bil, skoter osvosv
Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja vill ja vill ja vill men ja kom aldrig å våga
Har du sjungit inför publik? kanske nån gång
Följer du mode? Nja
Är du hungrig?ja!!!
Är du blyg? Ja sisådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0