18:25

Efter skolan skyndade jag mig hem för att packa ihop alla grejer, sedan fara på stan å
ta ut pengar, sen tillbak hem för att lämna mammas kort. Och när jag väl var på stan
så hade mamma inte fört över nå pengar än och det fick ja veta när jag var hemma igen..
Men tur had ja att mamma va på så bra humör och for från jobbet för att skjutsa mig,
de va ont om tid kan ja lova ja va där prick halv :) haha
Sen när jag kom fram till umeå så for den ju självklart inte vidare till nus som den alltid bruka
göra, ne så jag fick GÅ med världens tyngsta väska plus två fulla matkassar enda till ålidhem!
Dock var älskling så snäll och cykla emot mig, annars hade mina axlar dött ja lova!
Nu ska jag göra mig nå mat,  är ju nämligen ensam i oskars lägenhet hels kvällen. undra
va man ska hitta på?
Blir väl förmodligen inte mer än att ligga framför tvn å se idol, och nå annat underhållande på
tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0