18:05

shulululu!
Om jag ska ta helgen kortfattat, så har jag mest varit på norräng hos oskar och umgicks
med han och hans familj plus stina och per som var där för stina va i lycksele för hon ha gjort den skriftliga
delen av gesällen!
Och som vanligt så kom jag hem därifrån med massa kläder som jag fick, en massa
tunikor och kofter, en jacka osvosv :)
Idag har vi ba dryga på med världens drygaste lektioner och typ inga raster alls! Men eftersom jag var trött,
rasha och sandra var trött, så kan ni ju gissa på ett ungefär hur mycke vi skratta.
De är väl ungefär de enda som gör att det är roligt att vara på skolan,
våran förbannat fula humor och hur mycke vi stygga oss! ;P haha
Efter skolan så for jag hem och åt, sen så for jag och mor min en sväng på stan
för jag skulle köpa nagellack men kom ändå hem med ett par nya leggings
för mamma var extra snäll och köpte ett par åt mig ;)
Och vad ska roa mig ikväll? Matten, vi har prov på onsdag och vi missar våran sista mattelektion
innan för vi ska på nån jävla utedag med op,
ja och den kom ju skitläglig för efter vi har varit där och svetta ner oss ska vi på skolan och ta skolfoto!
Skitkul...
Ja men nu ska jag ta upp boken. Men senare ikväll blire väl idol, och sen kommer elin hem med min gitarr
så nu kan jag börja nöta.
Ha en bra kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0