15:08

Hade sovmorgon imorse och det var förjävla behövligt! just innan mitt alarm började vakna jag av mig själv och tänkte, ne så här jävla utvilad kan ja inte vara, jag måste ha försovit mig eller nått. Sen ringde de..
Men idag har jag stort sett bara gjort historia prov  sen lunch och sen for jag iväg till läkaren. Det gick hur som helst bättre än väntat!
Sen for jag å gjorde några ärenden på stan och såklart bara för att jag nyss ha fått min lön så va ja tvungen att gå in på lindex, där ja förstås hitta ett par svarta glansleggings och en svart skjort-aktig tunika. Men det är ju iallafall perfekt tajming, lagomt till helgen ;)
Nu får vi bara hoppas på att mitt löshår och min telefon kommer så är ja fit for fight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0