22:25

Tänker fortfarande på olyckan som hände igår. Det är så jävla orättvist och jag vill inte ens tänka tanken på hur det känns för annhöriga och folk runt omkring honom. Han hade ju hela livet framför sig..
Nej urs ändå så jävla orättvist.
Ikväll så har jag då hunnit gratta morfar i hällnäs. Och som vanligt blev det gomat och gofika! Sen bare iväg till norsjö för pappa skulle kolla på en jeep. Där blev vi ju förstås längre än väntat så vi kom alldeles just hem.
Imorrn har vi ännu en skön sovmorgon som jag ska utnyttja så länge min telefon orkar att snooza. Är ovanligt trött så jag tror jag ska göra mig lite varmchoklad och ba mys ner mig i sängen.

Och även ett stort grattis till Rasha som blir 17 idag ♥


Kommentarer
Postat av: rasha

taack :)

2010-10-20 @ 22:54:51
URL: http://www.raashas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0