16:04

Fick sluta en lektion tidigare idag för att vi inte skulle va med på vissas redovisningar, så det blev en runda på stan med jennifer och anna istället för jennifer skulle köpa hårfärg.
Vi börja planera lite inför halloween vilka kläder vi ska ha och så och det kommer nog bli helt awesome!
Annars då? Det blir kallare och kallare ute och blåser gör det också, igår kunde jag knappt sova för jag trodde att huset skulle blåsa bort. Det var fan obehagligt!
Sen så imorrn har vi matteprov vilket betyder att plugg står på schemat ikväll. Iallfall lite. Men det går så mycket bättre nu efter att oskar hjälpte mig ihelgen och det är jag vääldigt lycklig över.
Hur som helst längtar jag tills halloween, och tills matteprovet är bortgjort, och tills fredag för att då ska jag på spa med brudarna, och tills min telefon kommer, och tills mammas köttgryta är klar så vi kan äta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0