15:55

Tack allihopa för i helgen, jag hade jäkligt trevligt och vädret var inte att klaga på! Allt vart väl egentligen inte som det skulle men bra vart det ändå. En jävla massa skratt och träffa en hel del nya människor :)
 Nu kom jag just från skolan och är hungrig som satan. Hoppas vi ska äta snarast för annars lär ja kart å!
Trött är jag också, klev upp fem för att följa älskling till busstation och lämna av han.. De e alltid lika tråkigt,
men snart ska ni se att det är fredag och då ses vi förhoppningsvis :)
Men när jag kom hem därifrån så fick ja sova tre timmar till för att vi hade sovmorgon, riktigt skönt vare men jag var
trött som en ja vet inte vad när jag skulle upp igen.
Ne nu ska jag gå och äta!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0