11:31

Va äre med jag och telefoner? I två års tid har verkligen allt som kan jävlas gjort det. Antingen har dom dampat eller så har jag spräckt displayen. Flera gånger så har jag inte fått tillbaka den från lagning, eller så skicka dom med ett vattenskadat batteri som skulle vara nytt?
Hur som helst, nu har jag ju äntligen tagit mig i kragen och beställt en telefon, och vad händer då? Jo jag får veta 2 veckor efter att jag hade beställt den inte finns inne förns november så då får jag den nån vecka efter det.. Ja tro fan inte jag ska ha någon telefon..

Men det positiva är ju att mina skor kommer snart och sen så är det ju fredag :) Spa ikväll med brudarna och det behövs verkligen! Sen kommer ju Oskar hem också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0