5..

5 saker jag gjort i fyllan:
Skrikit hora åt någon
Spytt
ramlat och slagit mig
dansat på bord
gråtit

5 favorit artister/Grupper:
James Morrison
Melissa Horn
Volbeat
Jay smith
Celine Dion(för hon har världens vackraste röst!!)

5 personliga saker:
Jag får damp om mitt rum är stökigt
Lakrits och choklad är det enda godis jag går och köper själv, kan äta annat men inget jag går och köper för att jag är sugen.
Jag kan lätt börja gråta om jag hör en sorglig låt eller ser en sorglig  film
Sallad är fanimej det godaste som finns, gurka tomat majs morötter paprika you name it!
När jag tänker på eller pratar om döden får jag rysningar.



5 favoriträtter:
Plankstek
Tacos
kött med tex strips, potatisklyftor eller potatisgratäng
Mammas flygande Jacob
Lax och pären

5 saker jag ångrar:
Att jag tokblondera mitt hår förra året
Att jag lät Sandra noppa mina ögonbryn dom e fan inte sig lik sen dess! haha
Att jag inte hälsade på farfar mer medans han levde.
Att jag inte sparade en del av mina sommarjobbs pengar
Att jag inte la ner mer tid på skolan i 1:an

5 saker jag inte skulle kunna vara utan:
Familjen
Oskar
Kompisar
mat,choklad,chips&dipp,popcorn
teknologi

5 Tv program:
One tree hill
Family guy
Desperate Housewives
Scrubs
idol&cirkus möller

5 saker som kommer hända inom en snar framtid:
Julafton som kommer firas här på jonsta med familjen, kusinerna och farmor
Jag kommer köpa den sista julklappen jag har att köpa, oskars
Tannbergsmässan som lär bli jävligt dryg för jag och sandra ska sitta där hela dagen&kvällen..
Beställa utlandsresa?
Ska hyra kommesarie späck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0