nyfikna?

Jag har insett att min senaste kyss - var igår.
Jag lyssnar på - ingenting just nu, nyss leona lewis
Jag pratar - när jag har något vettigt att säga, oftast iallafall ;)
Jag tycker om - mat, coklad och min säng
Min bästa vän är - lite här lite där lite everwhere
Min första riktiga kyss - Vart väl antagligen inte vad jag hade förhoppats på
Jag avskyr när folk frågar - alldeles för mycket
Kärleken är - något fint
Du gillar att - sova, äta, vila, chilla,tare lugnt, softa umgås med folk runt omkring mig&parta ;)
Jag kommer alltid att - heta Josefine, vara rädd för spindlar och sova med fötterna innanför täcket
Jag är hemligt förälskad i - hm.. ;)
Sist jag grät var - 2 veckor sen typ.
Min mobiltelefon är - helt ok bra
När jag vaknar på morgonen - snoozar jag alltid så länge jag kan, kikar på fejjan och äter frukost!
Innan jag går och lägger mig - stänger jag mina garderobsdörrar och släcker i hallen
Just nu tänker jag på - att jag har en ynka fråga kvar på hemprovet:D
Idag har jag - varit en flitig skolflicka
I kväll ska jag - göra klart läxan, duscha och sova!
I morgon kommer jag - ha sovmorgon, gå i skolan och kvällen är inte planerad än
Jag vill verkligen - att det ska bli julafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0