Fråga nr 1 - presentera dig själv

Ja vi börjar väl med att jag heter Malin Josefine From, är född den 12 juni på lycksele lasarett.
Egentligen skulle jag inte finnas för mamma fick ett missfall innan hon fick mig, så det var egentligen bara slumpen. Men iallafall, jag har 2 äldre syskon, en bror och en syster.
Vi bor i ett stort hus och har tre jakthundar, vilket alltid har betytt att det har varit mycket liv här och mina syskon har alltid haft hem en massa kompisar så det har väl som alltid varit nånting på gång runt omkring mig.
Genom åren har jag haft en del hårfärger, blond svart lilaaktigt brunt rött och så vidare, men har aldrig varit den som gillat att ha olika frisyrer eller att klippa mig, klippa mig är ungefär det värsta jag vet.
Men jag kan säga att jag tyckte att tonåren var en väldigt jobbig tid, jag tyckte inte att ja passade in och jag visste knappt vem jag var. Alkohol kom in i bilden och man prövade sig fram, det gick bra då tyckte jag men en del gånger så vart det bara fel och det ångrar jag. Men det blev bättre och bättre med tiden, man såg vilka vänner som var äkta och och i 9.an/första året började allting falla på plats, jag hittade mig och den sista pusselbiten, oskar.
Min absoluta favorit sysselsättning är att lyssna på musik. Jag vet inte men på något vis mår jag alltid bättre av det, jag kan somna bra och jag känner mig bara allmänt lugn av det.
Jag gillar allt från hårdrock till ballader, remixer och soul,
Mina vänner är en stor del av mitt liv och har alltid varit, de bra stunderna när man skrattar och umgås och de mindre bra, när någonting har hänt och man bara vill prata ut och få klarhet på saker.
Just nu, så har jag ljusbrunt hår och är 167cm lång, läser omvårdnad i lycksele och spenderar den mesta tiden med oskar eller mina kompisar.
Jag älskar jul för det är det är det mysigaste som finns, och skulle verkligen inte kunna leva utan choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0