Dag 2 - meningen med mitt bloggnamn

Ja, det här blir väl ett ganska kort svar eftersom när jag gjorde min blogg gjorde jag den som mest
på skoj, tänkte 'ja men jag skriver väl in mitt namn', och så vart det.
Att hitta på något smeknamn så där i sista minuten kändes opersonligt när jag dessutom inte kallas någonting förutom jossan och potti, och då tror jag faktiskt det namnet jag har nu passar bättre ;)


           -                 -              -

Det har varit en lugn helg i helgen och det behövde jag! Har sovit, ätit och baara mått
Men nu ska jag räkna lite i matteboken innan jag ska hjälpa mamma med å julpynta litegrann, de är ju trotsallt första advent idag. Kanske blir en sväng ner på stan fast nee, det är alldeles för kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0