18:46

Tänkte försöka minska läxhögen ÄNNU en kväll... Är redan på god väg. Men jag kom på en sak nu att när jag skrivit alla mina analyser och inlämningsuppgifter måste jag ju skriva över dom på datorn, vilket tar ännu en kväll
Men nu ikväll så ska jag fan försöka göra bort allt, fast de vet ja ja inte kommer att lyckas med men en del av det kanske?
Jag måste ju hinna umgås med mina vänner lite i veckan också.
Men annars så rullare på och jag har börjat knapra piller igen, få se hur det går med det den här gången men om det blir som förra gången så slutar jag dirrr, men iallafall värt ett försök. Sen så funderar jag på att färga håret men jag vet inte hur? Ni kan ju gärna komma med något förslag om ni har.. :)
Nu måste jag fortsätta med läxorna, vi hörs


less på hårfärgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0