16:14

Började halv 9 imorse, hade historia i typ en halv timme sen vid 10 gick vi på stan för att kika
på en en rättegång, ganska intressant men om det hade varit längre hade jag förmodligen somnat..
Efter lunch gjorde jag mitt omprov sen resten av dagen har vi bara hållit på och
fixat inför tannbergsmässan. En sak jag blev ganska arg på var att jag och sandra fick veta idag att
våran skärm inte vart godkänd så dom hade typ tagit bort mycke och de bästa.. Men vad ska man göra? :p

Behöver inte fara dit halv 9 imorrn vilket betyder att vi har sovmorgon:D
så ikväll ska jag väl chilla, kolla igenom matten lite och skriva klart sista frågan på psykologin.




Kommentarer
Postat av: JENNIFER

varför kan vi inte ta mer seriösa kort?! <3<3<3 nu profilbild alltså

2010-11-30 @ 12:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0