11:20

Igår så bakade jag och oskar världens goaste kakor! Fyfan ni måste bara prova!
Receptet finns på  http://rebeccabakar.blogspot.com/2010/01/sega-chokladkakor-med-kanel-och-citron.html
Men vi tog bort:
  • 3 krm rivet citronskal
  • 1 msk kakaopulver
  • 1,5 dl ljust muscovadosocker
  • 1 dl mörkt muscovadosocker


-        -        -
Vart ingen tegspromenad igår iallafall så vi såg på närkontakt, fatta inte varför jag skulle lura mig själv och se den igen. Hur som helst så såg jag den för att oskar skulle få se den och än fast han sa att han inte vart rädd vet ja han varte ;)
Men när oskar kommer hem från skolan ska vi äta sen dra ner på stan för att köpa nattis present och kanske något annat som jag kanske råkar hitta(?) ;) Haha vi får se hur det blir med den saken.
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0