10:41

Blogg.se har dampat för mig några gånger för jag har skrivit två inlägg, skulle lägga in massa smaskiga bilder men icket, dom publicerades inte. Och nu är jag här i umeå vilket betyder att ja inte har några bilder att bjuda på, iallafall som ni inte sett förut
Igår slutade vi tolv för våran samhällslärare var ovanligt snäll och sa trevlig helg efter typ 2 min? Sen kute ja jävlar hem för att sen hinna med den tidigare bussen till umeå, som gick halv 1. igår gjorde vi inte så mycket vi åt kyckling och ris, mös och såg idol. Och om inte jay vinner så vet jag inte vad jag gör ;O
Har i stort (sett ;) ingen läxa nu som behöver göras, kan lova den känslan har man inte känt på länge;p
Har några glosor jag måste träna på sen en uppgift att skriva över på datorn.

Jag vaknade iallafall typ nu, oskar är på skolan och skriver en tenta så jag ska väl vänta på han för sen ska vi på stan å shoppa julklappar och annat :) Najs också att det inte är så förbannat kallt så det går faktiskt att gå ut genom dörren ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0