08:51

När Oskar klev upp vid halv 8 tänkte jag men gud vad skönt att få ligga kvar, för jag låg verkligen
riktigt jävla skönt och jag kände bara hur jävulst jobbigt det skulle vara att måsta kliva upp..
Sen eftersom han inte fick ta med sig nycklarna, och utan dom kan han ju inte låsa utifrån, så självklart
fick jag kliva upp och låsa.. sen fastna jag här .
Igår kväll såg vi iallafall mest one tree hill. Men vi hann även se mirrors 2 som var mycket mycket
läskigare än 1:an, haha jag tordes inte ens borsta tänderna efteråt ..
och den stora frågan är, vad jag ska göra här idag alldeles själv?
Nu ska jag iaf fika och se om det är något bra på tv, resten återstår att se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0