sunday

Har haft en väldigt fin helg med väldigt fina människor. Vädret har väl varit lite
hit och dit men det har då inte gjort så mycket.
I  fredags var jag iallafall med Rasha, Jennifer, Emelie och Anna och vi var först hos Rasha
och feta oss med en massa chips, dricka och godis.
Sen så begav vi oss till Mysak en sväng men där stanna vi inte länge utan for lika fort
 iväg till Anna. Och där så bestämde vi för att fula oss ;)
Vi tog på oss det fulaste vi kunde hitta, peruker och smink
sen tog vi mopparna och for ut och körde. Det var ju inte så mycket folk på grund av att
de flesta var på yran, men vi blev då förföljd av en bil som nog fick sig ett gott skratt!
Men om ett gott skratt förlänger livet så är jag nog odödlig efter den kvällen! :) haha

Och igår så var jag och Oskar i skellefteå för att hälsa på hans syster, shoppa
och så vidare. Det var mycket trevligt :)
Jag köpte bland annat skor, klänning, smycken
Så nu är allt för balen klart förutom mascara och foundation!



Ikväll ska jag göra bort läxa, duscha, städa och kanske hinna fara och sola.
Men med tanke på att man inte ser mitt golv pga kläder så ska jag nog gå och
göra bort det först, fast jag kan erkänna att det känns förbannat jobbigt! ;p
Men det är smällar man får ta,
haha men ni får ha en bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0