måndag

När jag kom på skolan imorse halv 9 fick jag veta att vi hade sovmorgon,
känns något surt eftersom jag var så jävulst trött imorse och det var hur nära som helst
att jag skulle ligga kvar i sängen!
Idag har det väl varit en helt vanlig dag, förutom att jag var på jobbintervju vid 11
och vid 1 så hade vi vett och etikett + balinfo!
Vi fick lära oss en massa om bestick och typ att man inte ska dricka med mat i munnen?
haha
Vi fick även veta vårat nummer, och vi har 102. Ganska långt bak men det är ju nästan
150 par så sist är vi ju inte.
Men  linda, jessica och lisa har numrerna före och efter mig så det lugnar ju nerverna
litegrann!

Ne nu ska jag äta, ta en kall dusch och sedan får jag se vad som händer.
Pratas om att ta första doppet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0