scaary

De vart då inge sweet dreams för mig inatt inte!
Ne ja drömde att jag och jennifer va soldater och de va typ under hitlers tid, ja sen
fick vi inte visa oss, inte låta eller någonting för då skulle vi bli skjuten. Fyfan vi gömde oss
i mitt hus på typ vinden, och där hitta dom oss inte
Men sen skulle vi ligga på backen under en filt med en hjälm som var gjord av löv, och om dom
fick syn på oss eller bara hörde nått ljud så skulle dom skjuta
och när dom gick förbi så fick ja ett grässtrå i näsan så då skratta ja till, och då kände ja en pipa mot huve
FYFAN JA HA ALDRIG VARIT SÅ RÄDD!!

Annars så händer väl inte så mycket, ska väl fira emelie någon gång under dagen men jag vet inte när hon kommer till stan och så,  vi får väl se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0