torsdag

Min hals är inte på topp kan ja ju meddela! Än fast jag dricker en kopp te i timmen ungefär och knarka halstabletter så har det inte ens blivit lite bättre..
Haha och det var så jävla fult imorse när jag just skulle gå ut genom dörren, då skulle jag ta på mig min mössa, och när jag just skulle he den på huve så såg jag något stort och brunt däri, och gissa vad det var?
EN SPINDEL! Fyfan så mycket jävla vidrig, och stor var det! Då skrek jag bort det lilla av min röst jag hade kvar.
Fast jag är nöjd bara jag slipper febern!

Ikväll har jag inte gjort så mycket mer än att sitta med näsan i matteboken, och jag har även gjort
lite engelskauppgifter. Känn mig riktigt duktig ;) Men nu har jag inte så mycket mer å göra så de bli väl film eller nått liknande.


Kommentarer
Postat av: Jennifär

du måst ju töv så du int val se hes!

2010-03-18 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0