utmanad

UTMANAD !

berätta 10 skumma saker om dig själv, kan vara allt från rädslor till saker du drömt om . så fort du läst detta, så kopiera och skriv in 10 konstiga eller saker som du tror ingen vet om dig.


1. När jag tycker något är äckligt eller obehagligt killar det i mina fotknölar.

2. kycklingsallad är typ de godaste jag vet.

3. Jag får ångest och dåligt samvete alldelens för lätt och ofta, än fast ja kanske inte gjort något fel.

4. När jag är ensam hemma sjunger jag alltid och spelar hög musik,

5. Jag kan inte äta mycket om jag är jättehungrig, men då när jag är ba lite hungrig kan jag äta hur mycket som helst

6. Jag har världens planer över hur ja vill att mitt liv ska se ut.

7. spindlar, getingar och bräms är fan i mig det värsta som finns.

8. Jag kan inte somna med tårna utanför täcket.

9. Jag har haft sömnproblem sen jag var typ, 13? Men om jag får lyssna på musik ett tag somnar jag alltid!

10. Jag hatar kebab, blod/kött/fläsk korv, vaniljglass och lök i alla former (förutom rostad, muums)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0