gr8

fika idag med brudarna, eller nåra av dom iallafall :) Det blev kladdkakor, grädde
kakor dricka chokladbollar chokladrutor och en hel del skratt och prat. Sen fick jag ju mig en fin present
som jag ska bosätta i på min fönsterbräda ;) haha
 Nemen det var väldigt behövligt kände jag, har varit bakom flöte i mer än en vecka nu.
Sen drog vi på suntan och solade, köpte dricka och sen hem igen för en kall dusch, och nu ska ja
se  scrubs och sen ZzzzZZz.
S Å J Ä V U L S T S K Ö N T!


På fredag pratas det om att fara ut med nån båt nånstans och typ fiska?
Fan va mys de skulle va, va typ hundra år sen jag fiska.
Men inget är bestämt än för det första har vi ju ingen båt.. haha
Nått blire väl iallafall ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0