å-s-e-le

som sagt så har åsele varit något jag längtat efter sen vi åkte där ifrån förra året,
och än fast allt inte gick som det ska så fick det 10/10, lätt!
 Vi kom dit på fredan och först var det lite tjorv om vart vi skulle stå, hur vi skulle få upp tältet, vilken musik vi skulle lyssna på osv
men det löste sig så småningom. sen grillade vi, firade jennifer och ba mådde.
En hel del trevliga människor träffade vi också, och kanske en del mindre trevliga
men det bra övervägde  det dåliga.
På fredan vart det ingen trillen för min del pga okända anledningar men på lördag var det full
fart (nästan) haha eller inte. ;) men jag hade trevligt
tack mina kära vänner
nu taggar vi motorveckan vafan!



































Kommentarer
Postat av: Jeffa

tagga nästa år jöööööö ;)

2010-07-22 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0