beautiful disaster

Hej alla mina miljontals läsare och fans!
Har inte kunnat skriva för min dator är ur funktion så ni vet, men ska försöka
skriva oftare ;) he-he-he

Ne men allvarligt, alla säg typ ; varför skriiiiiiv du int?
Men hur ska ja kunna veta att nån ens läs när ingen komentera? det är frågan lixom
haha nej men ja driv ba ;)
Ikväll så va vi och kika på 9ornas musikal. Den var lite smårolig men såklart inte bättre än
våran.
Sen så for jag jennnifer sandra och rasha till rasha och chilla. Vi spela kort, skratta, spådde
varran och så vidare. Det var mycket mycket trevligt :)
Nu blire scrubs sen sängen
nattinatti



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Hej alla mina miljontals läsare och fans!" , HAHAHAHHA sötnos ;)



2010-02-18 @ 22:16:26
URL: http://www.raashas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0