Fråga 8 - Ett ögonblick

Ett ögonblick jag kan berätta om är när jag var med oskar allra första gången.
Vi hade pratat sisådär några veckor, visste egentligen inte vad han ville men tillslut så fråga han iallafall
om jag ville fara och se film eller nått. De vart bestämt att jag skulle fara dit på dagen nångång i slutet av
9:an och se film (mest för att ja inte ville att det skulle vara någon annan i huset höhö)
Jag var toknervös, lånade julias moppe och körde dit.
Det började med att jag knackade på fel dörr, alltså rätt hus men inte där man går in om man säger så.
Och de tyckte jag var ganska pinsamt men det gick över,
vi såg iallafall Bröllopsduellen och jag måste säga att när jag väl kom dit var jag inte alls nervös. Han var helt annars än vad jag trodde och hade förväntat mig, mycke lugnare, alltså på ett bra sätt :) nå mer tänker jag inte berätta faktiskt ;)
Efter det var det lite hit och dit, jag visste inte vad jag ville och så vidare men tillslut föll allt på plats och här
är vi idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0