Dag 12 - i min handväska

Eftersom jag numera använder mina handväskor för läxböcker och annat tråkigt så
använder jag nästan aldrig mina små handväskor som ni kanske hellre skulle vilja höra om ;)
Men, när jag använder mina mindre så finns alltid min börs, ipren, ett läppglans som konstigt nog
alltid kommer med utan att jag någon gång ens använt det ;O sen mitt headset och möjligen tuggummi!



Bara 5 dagar kvar till jul o de känns fan bra. Nu innan jul ska ja ba mys förutom idag då när jag
ska träna inför det sista provet och göra den sista inlämningsuppgiften :D
Idag ska vi nog bara softa chilla de va tänkt vi skulle på iksu, alltså hans gym men jag vet inte om det blir av Och för då kostar det hela 120 kr för mig om jag ska in så vi får väl se hur det blir.
Och inatt har vi tagit rekordet på 12 timmar och jag har drömt hela 3 drömmar, höhö...







Kommentarer
Postat av: Jennifer ;)

wow, sex i 12 timmar!?!?! hur ork ni? ;)

2010-12-19 @ 14:03:07
Postat av: Anonym

du ä ju toki kvinna ;)

2010-12-20 @ 05:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0