Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Orkar inte slänga upp någon bild, men jag hade ett par svarta leggings, en grå/svart tunika och en
svart liten väst till, och faktiskt ett par skor inte tjocksockar höhö.


              -              -            -

Försovde mig imorse så jag missade historian, men vi har en riktigt lång historialektion imorgon på morgon
så jag får väl försöka ta igen! När vi slutade vid 20 över två följde jag Sandra Rasha Lisa och Emma på
badhuset för dom skulle simma, ja satt brevid och kika ;p
 Kvällen har spenderats med Anna, Jonas och packe och vi har väl inte gjort så mycket egentligen.
Spela kort, sett ph, dragit raggen sen har jag och anna spelat något cross-spel ;)
Och vi får inte glömma att jag har övningskört, hela vägen till Anna! stolttjej!!
Nu ska jag och min tjockskalle pallra mig upp och måla naglarna för att sen sova heeela natten enda tills
typ 9 imorrn för vi börjar 10 över 10, så godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0