19:40

Startade dagen med att försova mig, så jag fick panikringa till pappa för att han skulle skjutsa mig. Fick då dock inte lika lång tid som dom andra att skriva till saker man inte hann på psykologiprovet, men de kändes iallafall som att de gick hyffsat. Annars idag så har vi pratat med Annika och hon sa att vi inte behövde vara oroliga för mattebetyget och det känns ju bra. Sen såg vi estetshowen idag och den var  faktiskt bra och rolig. Det var en massa bra skämt, bra sångare och skådespelare!
Efter det gick jag och Anna på stan en sväng, på frasses sen hem. Ikväll har jag och mamma gjort ett ärende på stan och dollar, kikat förbi elin som är jättesjuk, sen har jag kört och sladdat för första gången ;) Kom på nu att jag inte gett Urban historia uppgiften, men ska försöka maila den till han men i värsta
fall får jag kuta in på skolan imorrn och lämna den. Är iallafall sjukt glad över att det äntligen är lov!


älskling är hemma och har också lov nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0