10:59

Klev just upp och oskar ligg fortfarande och sussar. Så nu blire väl att göra nå fika
sen äre ba å ta upp läxorna för vi ska göra klart min matte ;) Sen måste jag träna på antiken och skriva
klart historian, suck
Kanske inte det bästa sättet att spendera en lördag men jag sitt då hellre nu än på lovet!
Och dessutom så toksnöa de ute så ja tro enda gången vi kom och gå ut genom dörrn är när vi ska på ica ;p


Och ja ja va lagomt rädd när jag vakna för jag drömde att det stod en inbrottstjuv utanför dörrn
och han fick upp vårat lås hela tiden, så jag fick stå och hålla i låset så han inte skulle ta sig in.
Sen vare nåra poliser som stod en bit bort, då sa ja till dom ba ; ni måste komma nu för det står en
inbrottstjuv utanför våran dörr!!
Dom ba; Men lilla vän, vi ska träffa nåra först så vi kommer om en timme.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0