'you and me'



Vad heter ni? - Josefine och Oskar
Hur träffades ni första gången? - Hemma hos han 
Hur länge har ni varit tillsammans? - snart 11månader
Är ni förlovade? - nej

Har ni barn? - nej
Har båda körkort? - Bara han :)
Isåfall, vem kör bäst? - Ja förmodligen han ;)

Kommer du ihåg er första kyss? - Klart ja gör! 
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Om ja inte minns fel var det han
Vem är äldst? Oskar
Vilka stjärntecken är ni? - Jag är tvilling, han oxe
Vem fyller år först på året? han..

Vem är längst?- han..
Vem sjunger bäst? - vi ha aldrig battla så ja vet inte ;) 
Håller ni i handen på stan? - japp
Kände ni varann innan ni blev ihop? - jorå
Vad har ni gemensamt? - hmm..
Blev du kär i första ögonkastet? - nej

Har ni någon speciell låt? - rude boy.. haha skämta ne de ha vi inte!
Har ni stora framtidsplaner? - jao jag vet inte riktigt. Dit de bär dit bäre
Har ni gråtit i varandras armar? - hmm,
Vilket är ert bästa minne? - ja jag vet inte. :) 
Vem lagar bäst mat? - vet inte :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - myys
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - klart!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - nej
Brukar ni bråka? - njae
Ringer eller SMS:ar ni mest? - ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hela han! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0