helgen

I fredags när vi just hade ätit pratade mamma med elin som var i umeå just innan
dom skulle gå och se eclipse. Då kom jag och Oskar på att vi kanske också skulle kunna fara,
och det gjorde vi!Så där har vi varit hela helgen.
 Älskar impulsgrejer:)
Vi kom fram just innan halv tio och då vara bara att fara raka vägen ner till hamn för att hinna,
och ja kan berätta att filmen var skitbra, skulle kunna se den 1000gånger om!
Efter filmen träffade vi jonathan och elin och då for vi på ålidhem till oskars lägenhet
och satt och prata ett tag, sen for dom till haga för dom hade lånat Johanna och Emelies lägenhet.
Dagen efter vakna vi vid 10 och då åt vi, sen for vi på haga för att hitta åt dom och där virra vi runt ett tag men tillslut
såsåg vi dom komma och gå, dock andra sidan gångstigen.. haha
Efter det for vi på stan och shoppa lite. ja köpte tre tunikor, ett linne och ett midjebälte
sen åt vi på rhodos, muuums!!
Efter det vart det iaf ersboda där vi gick på rusta mest för jonathan och elins skull för dom köpte grejer
till lägenheten, men ja hitta världens godaste schampo&balsam och ja ljug inte! det lukta godis! ;)
Sen skulle dom fara hem så då drog jag och oskar på Media markt för å köpa en tv till lägenheten,
sen så for vi hem.
På kvällen gjorde vi inte så värst mycket. Vi åt nån kycklingpanna, glass och melon
sen såg vi nå serier och en film sen sov vi. Men som vanligt somna han först och ligg och ryck och dra i täcket
så jja inte kan sova. Plus att de typ gick förbi massa gäng utanför fönstret så ja blev rädd..:p haha
DAgen efter va vi inte kvar länge utan vi for direkt efter att vi ätit.
De va inte kul att köra hem kan jag lova eftersom det hade regnat som satan så det var stora pölar på vägen,
ja va ju rädd vi skulle vattenplana men hur som helst gick det bra och på vägen såg vi även en motorcyklist som hade
frontkrocka med en ren, såg inte renen men hornen satt fast i motorcykeln :P haha

Sen dess har jag väl egentligen inte gjort så mycket. Eller igår så följde jag Anna och Jonas och grilla med nå andra,
men efter korven så for jag och Anna hem till henne och åt chips, spela the sims, såg danska hollywoodfruar
ladda hem musik och åt majs.
Sen skjutsa hon hem mig typ vid ett och ja kan ju ba tillägga att det typ är det längsta jag varit uppe på ett bra tag! haha
Ja med det här inlägget kan ju ni förstå att jag har ganska tråkigt så nu ska jag gå och skaffa mig ett liv
pösspöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0