TACKA VET JA MAT!

Kom just hem från skolan, kände mig som en nörd där jag satt på engelskan, med en
annan elev och vi var där frivilligt..
Haha nemen det regnade så mycket och häftet var ganska svårt så vi satt där och läste
ett tag och fick även lite hjälp vilket behövdes. Men Linda gjorde mig lite lättad med att
berätta att nå svårare än så kommer det inte att bli, tack gode gud!
Nu håll jag på att hungra ihjäl och väntar på att mamma ska bli klar med kycklingen
men kanske hinner se ett avsnitt one tree hill innan? skulle inte skada;)
Ikväll hade jag tänkt göra lite engelska och möjligen lite matte, bara för att försöka
förstå mig på de lite bättre och för att det inte ska va så jävla obegripligt.
Första matte-lektionen vi hade tyckte jag gick skitbra, ja va värsta nöjd med mig själv,
sen fick jag veta att det var repetition på matte a...
När vi väl börja med matte b tal så gick de väl sådär, men de där med f och x metoden förstår
jag mig inte på.Men jag får väl nöta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0