Ny vecka

Har haft en supermysig helg med min älskling, som jag för den delen redan saknar
 och jag har börjat räkna de 13dagar jag får vara utan honom..
Vi var mest i lägenheten fast på lördagen var vi ju dock på stan
då han köpte nya skor och så vidare. :)
Men just nu har jag just kommit in från en övningskörningstur med mami, det gick bra
men ja känner att de var väldigt längesen nu och det ska ändras!
Innan de så gjorde jag klart engelska  uppgiften och nu ska jag övergå till  matte, och jag börjar undra varför jag valde det.
Kommer ju att få sitta med den här matten varje kväll om det nån gång ska gå
in i mitt huve. Och inte på tal om engelskan, har läst det typ 10gånger och äntligen
fattar jag själva grejen med den, way to go!


Efter det ska jag nog bara se one tree hill och sova, vissa klev ju upp 04:45 imorse
så ni kan ju gissa på ett ungefär hur död jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0