Nu äre slut på friden..

En tvätt kvar och sen har jag tvättat hela min garderob typ,
eller ja allting jag använder av det. Och jag fattar inte vart alla kläder
kommer ifrån, de här är tredje gången jag rensa min garderob och ja rym
ändå inte allt. Ja bli fan störd!
Gårkvällen va heelnajs, först va vi ju somsagt hos karlsson där det var en jävla massa folk!
 Sen när poppen kom så gick vi mot stan och virra mest runt,
träffade en jävla massa folk, sprang runt och skrämde folk(och ja kan lova att min hals
känn av det idag haha), vi försökte ta oss in på öltältet men det gick som det gick ;p,
lura två negrer att jag och sandra va lesbiskt, hahaha det var fan det fulaste!
Kom väl hem vid halv tre och då somna ja direkt, fyfan va ja va slut på
men det är så det ska va ;)

Nu ska ja återgå till tvättningen och städningen av mitt fantastiskt fina rum
och ni som vill bli avundsjuk, ja vann en hårförlängning för 1000spänn igår plus
hårvårdsprodukter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0