love lov

Idag har inte hänt så mycket, vaknade vid 9 / halv 10 och gick ner och gav hundarna mat efter
det så åt jag själv lite. Sen bare iväg till travet och stan med Elin Diana och Johanna
och gjorde lite småsaker. Sen har jag bara duschat och städat och nu äre dax för mat igen!

Känner att jag varit lite off från omvärlden, har varken träffat brudarna eller oskar på skitlänge!
Men ikväll som kommer han hem från tärna så då få ja rå om han litegrann :)
Sen så få jag väl hoppas på att vi tjejer gör någonting, va prat om utgång men vi får
väl se. Någonting blir det nog ;)
Ne nu ska jag ta mig lite mat
ciao

(och btw bilder från i helgen kommer senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0